FANDOM

Kapitan Jason Narville -Lider ocalałych sił ISA na planecie Helghan, w Killzone®2 był oficerem średniego szczebla. Teraz zostało mu powierzone zadanie koordynacji wysiłków pozostałych na Helghan żołnierzy ISA. Jest w stałym kontakcie z dowództwem ISA na Vekcie. Świetnie wyszkolony żołnierz ISA Marines. Nie brał udziału w obronie Vekty ponieważ przebywał na szkoleniach na Ziemii. Jest zdeterminowany aby udowodnic swoją wartość.W polskiej wersji językowej głosu urzyczył mu Jan Englert.

BiografiaEdytuj

Podczas Inwazji na Helghan był odpowiedzialny za doprowadzenie oddziałów na Plac Visariego. Z czasem jego żołnierze tracili pewność siebię i zaczeli przyznawać się do porażki. Większość zginęła po ataku nuklearnym pod Pałacem Visariego.

Po śmierci Visariego, zniszczeniu floty ISA i śmierci 90% armii, pozostała niewielka grupa uderzeniowa pod dowództwem kap. Narvilla. W Killzone 3 został porwany przez Helghast jednak szybko odbity przez Seva i Rico. Starał się wymyślić plan ucieczki z planety, ponieważ nie byli w stanie prowadzić otwartej wojny. Ciągle klócił się z Rico na temat sposobu działania.Ostatecznie jednak wraz z resztką swoich żołnierzy uciekł z Helghanu na Vektę.

Anatomia Wybuchu JądrowegoEdytuj

Na Killzone.com widać wideo, na którym widać Narvilla wypowiadającego się na temat realistyce gry. Dodał też kilka żartów z lat 50.

GaleriaEdytuj